سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با دانشمندان همنشینی کن تا خوش بخت گردی . [امام علی علیه السلام]

ایین جوانمردان

 
 
خبر سیاسی(جمعه 87 آبان 17 ساعت 7:6 عصر )

بولتون: اوباما بسیاری از سیاست‌های آمریکا در قبال ایران را تغییر می‌دهد

خبرگزاری فارس: نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل که به مواضع تند ضد ایرانی مشهور است، گفت: باراک اوباما بسیاری از سیاست‌های آمریکا را در قبال ایران تغییر می‌دهد.

به گزارش فارس، جان بولتون در گفت‌وگو با روزنامه فرامنطقه‌ای الحیات گفت به دلیل اینکه اوباما از آغاز گفت‌وگوهای مستقیم با رهبران ایران برای حل پرونده هسته‌‌ای ایران حمایت کرده، وی بسیاری از سیاست‌های آمریکا را در قبال تهران تغییر خواهد داد.
بولتون که به یکی از چهرهای تندرو در سیاست خارجی آمریکا مشهور است، به شکست سیاست‌های آمریکا در قبال ایران برای جلوگیری از برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران اذعان کرد و مدعی شد: تمایل اوباما برای گفت‌وگو با رهبران ایران برای او زیاد سودی به همراه ندارد چرا که پنج سال مذاکرات اروپایی‌ها با ایرانی‌ها آنها را به چشم پوشی از بلندپروازی‌های هسته‌ایشان متقاعد نکرد.
نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل همچنین اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران برای متوقف کردن برنامه‌های هسته‌ای ایران را بی‌تاثیر خواند و اعتراف کرد که اعمال این تحریم‌ها در سازمان ملل راه به جایی نبرده و به شکست انجامیده است.
بولتون ، گزینه‌های واشنگتن در قبال تهران را محدود و هر گونه مذاکره با تهران را وقت کشی توصیف کرد افزود: محدوده مذاکرات، داد وستد با تهران در خصوص پرونده هسته‌ای "بسیار محدود" است و گزینه‌های باقی مانده بدون در نظر گرفتن گزینه‌ها درماتیک و غافلگیرکننده، گزینه‌های جذابی نیستند.







بازدیدهای امروز: 12  بازدید

بازدیدهای دیروز:8  بازدید

مجموع بازدیدها: 9296  بازدید


» لینک دوستان من «
» اشتراک در خبرنامه «