سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، میانه روی را دوستدارد . [امام صادق علیه السلام]

ایین جوانمردان

 
 

نویسنده مکزیکی: انتخاب سارا پالین توهین به زنان است

خبرگزاری فارس، کارلوس فوئنتس نویسنده مشهور مکزیکی با انتقاد از جان مک کین نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نسبت به پیروزی باراک اوباما رقیب به گزارش خبرگزاری فارس، فوئنتس روز گذشته در مصاحبه با آژانس اسپانیایی افه ضمن اعلام این مطلب گفت: جان مک کین در گذشته اسیر و از معاونی برخوردار است که توهین به نوع "زن" محسوب می شود.
فوئنتس افزود: سارا پالین نه مارگارت تاچر است و نه آنجلا مرکل یا ایندیرا گاندی، تصور کنید که در آینده جهان در دستان رئیس جمهوری احتمالی چون پالین باشد.
نویسنده مکزیکی با اشاره به اینکه پیش بینی آنچه که روز انتخابات در آمریکا روی می دهد دشوار است خاطرنشان کرد: باراک اوباما می تواند رئیس جمهوری درخشان، باهوش و جوان باشد که به آینده نگاه می کند.
فوئنتس در عین حال با انتقاد از دولتمردان کشورش اظهار داشت: مکزیک باید نگاه به آمریکا را کنار بگذارد و به سوی آمریکای لاتین بچرخد.
نویسنده مکزیکی تاکید کرد: می توان سیاست آمریکای لاتینی بسیار قوی تر ازآنچه که اینک وجود دارد اتخاذ نمود.
فوئنتس به علاوه گفت: بزرگترین معضل آمریکای لاتین این است که 50 درصد مردم آن در فقر زندگی می کنند، بنابراین سیاست بسیار فعالتری برای مقابله با این مشکل نیاز است تا بتوان پیشرفت های بزرگ دموکراتیک به دست آورد.
دموکرات او ابراز امیدواری کرد.







بازدیدهای امروز: 2  بازدید

بازدیدهای دیروز:8  بازدید

مجموع بازدیدها: 9286  بازدید


» لینک دوستان من «
» اشتراک در خبرنامه «