سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بردبارى پرده‏اى است پوشان ، و خرد شمشیرى است برّان ، پس نقصانهاى خلقت را با بردبارى‏ات بپوشان ، و با خرد خویش هوایت را بمیران . [نهج البلاغه]

ایین جوانمردان

 
 
خبر(پنج شنبه 87 مهر 25 ساعت 6:41 عصر )

در دیدار با رئیس کمیته امور بین‌الملل کنگره آمریکا

لاوروف بر غیرسازنده بودن سیاست برخی از اعضای 1+5 درباره ایران تاکید کرد

خبرگزاری فارس: وزیر خارجه روسیه و رئیس کمیته امور بین‌الملل کنگره آمریکا در خصوص روند اوضاع پیرامون برنامه هسته ای ایران گفتگو کردند. به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «ریانووستی»، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه روز گذشته با هاوارد برمن، رئیس کمیته امور بین المللی مجلس نمایندگان کنگره آمریکا دیدار و گفتگو نمود.
در این دیدار مقامات دو کشور به بررسی روند اوضاع پیرامون برنامه هسته ای ایران توجه خاصی مبذول داشتند. طرف روسی بر اهمیت ادامه گفتگوها در این خصوص در چارچوب گروه «1+5» میانجیان بین المللی در حل وفصل مسئله هسته ای ایران (پنج عضو دائم شورای امنیت بعلاوه آلمان) با ایران و همچنین غیره سازنده بودن سیاستی که برخی کشورها در رابطه با اخذ تدابیری برای اعمال تحریمهای یکجانبه بر ضد ایران تاکید نمود.
در این مذاکرات که روز گذشته در مسکو صورت گرفت، طرفین همچنین به بررسی جهات مختلف توسعه روابط روسیه و آمریکا پرداختند.
لاوروف بر جهت گیری اصلی همکاریهای کامل بین دو کشور به منظور حل و فصل مسائل مهم دوجانبه و بین المللی بر اساس واقع گرایی و منافع متقابل تاکید نمود.
هاوارد برمن، رئیس کمیته امور بین الملل کنگره آمریکا نخستین مقام بلند پایه آمریکایی است که تیرگی روابط بین روسیه و آمریکا بعد از بحران قفقاز به مسکو سفر کرده است.
برمن روز سه شنبه نیز با کنستانتین کاساچوف، رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه ملاقات داشت. دو مقامات بلند پایه پارلمانی روسیه و آمریکا تاکید کردند که روابط مسکو و واشنگتن باید به روند عادی خویش باز گردد.







بازدیدهای امروز: 4  بازدید

بازدیدهای دیروز:1  بازدید

مجموع بازدیدها: 9280  بازدید


» لینک دوستان من «
» اشتراک در خبرنامه «