سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر بندگان هنگامی که نمی دانستند، توقف می کردند و انکار نمی کردند، کافر نمی گشتند [امام صادق علیه السلام]

ایین جوانمردان

 
 
دشمنی با اسلام(چهارشنبه 87 آذر 20 ساعت 8:26 عصر )
افزایش 300 درصدی سوء رفتار نسبت به مسلمانان آمریکا


تصویر بزرگ
سرویس جهان اسلام :اتحادیه ضد تبعیض نژادی در آمریکا با انتشار گزارشی که آن را جامع ترین گزارش درباره غرض ورزی و خشونت های ناشی از نژادپرستی علیه مسلمانان و اعراب مقیم آمریکا در سال های بین 2003 تا 2007 میلادی می داند، اعلام کرده است: اکنون سوءرفتار نسبت به مسلمانان در فرهنگ عمومی بدتر از هر زمان دیگر است و مقصر اصلی در این زمینه رسانه های خبری هستند که گزارشگران سیاسی با استفاده از آنها آتش ترس از مسلمانان را به عنوان افراد تروریست در میان مردم شعله ور می کنند.

مری رزاکار، رییس گروه حمایت از مسلمانان در این گزارش آورده است: غرض ورزی نسبت به مسلمانان در جریان مبارزات انتخابات ریاست جمهوری سال جاری آمریکا، هنگامی که حریفان اوباما برای خدشه وارد کردن به چهره وی، او را مسلمان خواندندد، به اوج خود رسید.

بر اساس این گزارش، تعداد جنایت های خشونت آمیز علیه مسلمانان در سال های بین 2003 تا 2007 میلادی به طور سالیانه حدود 130 مورد بوده است و این در حالی است که تعداد جنایت های سالیانه علیه مسلمانان در دو دهه گذشته به طور متوسط حدود 90 مورد گزارش شده است.

این گزارش همچنین بیان می کند که جلوگیری و یا تأخیرهای طولانی مدت در پروازهای اعراب و مسلمانان به علت تفتیش غیرقانونی آنها از مهمترین موارد تبعیض نژادی علیه اقلیت های نژادی در آمریکا است.

گفتنی است، مهمترین عامل تبعیض نژادی و گسترش اسلام هراسی در کشورهای اروپایی در سال های اخیر تبلیغات منفی رسانه ها برای خدشه وارد کردن به چهره اسلام در اذهان عمومی مردم بوده است






بازدیدهای امروز: 16  بازدید

بازدیدهای دیروز:8  بازدید

مجموع بازدیدها: 9300  بازدید


» لینک دوستان من «
» اشتراک در خبرنامه «