سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشها چهار گونه اند : دانش فقه برای دین، دانش پزشکی برای تن، دانشنحو برای زبان و ستاره شناسی برای شناخت زمان . [امام علی علیه السلام]

ایین جوانمردان

 
 
ورزش(پنج شنبه 87 مهر 25 ساعت 6:46 عصر )

در گفت و گو با فارس

قطبی: فعلا درباره رحمان رضایی تصمیمی نگرفته‌ام

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افشین قطبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت:‌ جلسه خوبی همراه هیئت مدیره داشتیم و به جمع‌بندی‌های خوبی برای موفقیت تیم رسیدیم.
وی افزود: ‌هرگز نباید فراموش کنیم باخت هم جزیی از فوتبال است. بهتر شد که از ابتدای کار متوجه اشکالاتمان شدیم تا در آینده قوی‌تر ظاهر شویم.
افشین قطبی در خصوص حضور رحمان رضایی در پرسپولیس، گفت: هیئت مدیره حضور او را منوط به نظر من قرار داده است؛ مثل تمام دنیا که سرمربی حرف آخر و اول را می‌زند. به دلیل پیچیدگی‌ موضوع، درباره رحمان رضایی فعلا تصمیمی نگرفته‌ام. سعی دارم با نشست با کادر فنی و بررسی مسایل مختلف، نظرم را بدهم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی روز چهارشنبه تیم ملی ایران مقابل کره شمالی، عنوان کرد: ایران با توجه به دو نتیجه خوب کره شمالی برابر کره جنوبی و امارات، روز آسانی را در پیش ندارد و باید با تیمی مقابله کند که برای حضور در جام جهانی و زنگ تفریح نبودن برنامه‌ریزی کرده‌ است.
وی افزود: با توجه به تجربه‌ای که دارم، بازیکنان کره شمالی مانند یک سرباز برای تیم خود هستند و برای موفقیت، فوتبال را مانند میدان جنگ می‌دانند که اگر بازنده باشند، یعنی خودکشی کردند.
قطبی اظهار داشت: هیچوقت بازی‌های تیم ملی را همانطور که مقابل عربستان گفتم، با توجه به نزدیکی فوتبال در حال حاضر، از قبل نباید پیش‌بینی کرد؛ اما مطمئنم روز آسانی مقابل شاگردان دایی قرار ندارد. امیدوارم با توجه به پتانسیل بالا تیم ایران، سه امتیاز شیرین را کسب کند.
گفت: به دلیل ساده نبودن موضوع، در مورد رحمان رضایی فعلا تصمیمی نگرفته‌ام.







بازدیدهای امروز: 2  بازدید

بازدیدهای دیروز:1  بازدید

مجموع بازدیدها: 9278  بازدید


» لینک دوستان من «
» اشتراک در خبرنامه «