سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در پى جنازه‏اى مى‏رفت ، شنید مردى مى‏خندد فرمود : ] گویا مرگ را در دنیا بر جز ما نوشته‏اند ، و گویا حق را در آن بر عهده جز ما هشته‏اند ، و گویى آنچه از مردگان مى‏بینیم مسافرانند که به زودى نزد ما باز مى‏آیند ، و آنان را در گورهاشان جاى مى‏دهیم و میراثشان را مى‏خوریم ، پندارى ما از پس آنان جاودان به سر مى‏بریم . سپس پند هر پند و پند دهنده را فراموش مى‏کنیم و نشانه قهر بلا و آفت مى‏شویم . [نهج البلاغه]

ایین جوانمردان

 
 
توهین به ساحت پیامبر(چهارشنبه 87 آذر 20 ساعت 8:22 عصر )
روز گذشته در یک روستای فلسطینی رخ داد؛
فحاشی صهیونیست‌ها به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)


تصویر بزرگ
سرویس جهان اسلام : شاهدان عینی از فلسطین خبر دادند شهرک نشینان صهیونیستی روز گذشته طی درگیری با روستائیان فلسطینی، حضرت محمد مصطفی(ص) را به طور عمدی موردب ی احترامی و  فحاشی قرار دادند.

به گزارش شیعه آنلاین، این شاهدان عینی در ادامه افزودند: این شهرک نشینان صهیونیستی روی دیوارهای مسجد روستای فلسطینی "ساویة" در جنوب شهر نابلس نوشتند "مرگ بر عرب" و "محمد ]نام یک حیوان[ است".

 

در همین راستا "محمد عبدالرحیم" عضو شورای این شهر با تأیید این خبر گفت: این شهرک نشینان همچنین راه می رفتند و بر در و دیوار خانه‌ها و مغازه‌ها ستاره داوود می کشیدند.

                                

وی در ادامه افزود: آنان همچنین به تعداد زیادی از خودروهای فلسطینیان آسیب رساندند.

 

گفتنی است این اولین باری نیست که یهودیان افراطی و صهیونیست دین مبین اسلام و پیامبر(ص) را به عمد مورد اهانت قرار می دهند.







بازدیدهای امروز: 6  بازدید

بازدیدهای دیروز:1  بازدید

مجموع بازدیدها: 9282  بازدید


» لینک دوستان من «
» اشتراک در خبرنامه «